dimecres, 10 de març del 2010

Xornaes RASH Asturies


asturianu]
Dende RASH Asturies convidámosvos a estes xornaes que tienen como fin l'autoxestión, nesti casu, pa sufragar gastos xudiciales. Toes les actividaes faranse na Casa Sindical de Xixón.

A les 14:00 faremos una xinta popular vegana, na cual participarán coles sos recetes compañeros veganos. El preciu sedrá'l de la voluntá.

Llueu, a les 18:00, proyectaráse'l documental "Antifa Chasseurs de skins" con subtítulos en castellán. De xuru que tará perinteresante.

A les 20:00 ya como final deles xornaes, tendrá llugar el conciertu nel que participará'l grupu de Hardcore de Castellón Oppugno, como cabezaleru'l cartel. Tamién tarán con nos Officer Down, con ex-miembros de Spitting Rage, Brutus, que faen Hardcore dende Grao ya otru grupu sorpresa.

¡¡Venid con vuesos collacios a pasalo de puta madre esfrutando'l buen ambiente ya la bona música!!


[castellano]
Desde RASH Asturies os invitamos a estas jornadas que tienen como fin la autogestión, en este caso, para sufragar gastos judiciales. Todas las actividades se harán en la Casa Sindical de Xixón.

A las 14:00 haremos una comida popular vegana, en la cual participarán con sus recetas compañeros veganos. El precio será el de la voluntad.

Luego, a las 18:00 se proyectará el documental "Antifa Chasseurs de skins", con subtítulos en castellano, seguro que estará muy interesante.

A las 20:00, ya como final de las jornadas, tendrá lugar el concierto en el que participará el grupo de Hardcore de Castellón Oppugno, como cabeza de cartel. También estarán con nosotros Officer Down, con ex-miembros de Spitting Rage, Brutus que hacen Hardcore desde Grao y otro grupo sorpresa.

¡¡Venid con vuestros amigos a pasarlo de puta madre disfrutando del buen ambiente y la buena música!!