diumenge, 25 d’abril del 2010

1r Campionat Popular d'Arts Marcials a Cullera

Valencià:

Des de l'Assemblea de Joves de Cullera ens complau informar-vos que estem organitzant el 1r Campionat Popular d'Arts Marcials.

Les persones que estiguen interessades en participar han d'enviar un correu electrònic a la direcció cullera@cajei.cat indicant la modalitat en la que vol competir, el seu pes, el seu nivell i un telèfon de contacte.

Els combats es faran en un tatami de 5 x 5 metres, amb àrbitres experimentats i un equip mèdic preparat.

Els participants hauran de portar les seues proteccions (protector bucal, guants i proteccions de cames i peus). L'organització posarem a disposició dels participants cascos per a cubrir-se el cap.

Tots els combats seran amb contrincants de similar nivell i disciplina.



Castellano:

Desde la Asamblea de Jovenes de Cullera nos complace informaros de que estamos organizando el 1er Campeonato Popular de Artes Marciales.

Las personas que estén interesadas en participar deben enviar un correo electrónico a la dirección cullera@cajei.cat indicando la modalidad en la que quieren competir, su peso, su nivel y un teléfono de contacto.

Los combates se harán en un tatami de 5x5 metros, con árbitros experimentados y un equipo médico preparado.

Los participantes deberán de traer sus protecciones (protector bucal, guantes y protecciones de piernas y pies). La organización podrá a disposición de los participantes cascos para cubrirse la cabeza.

Todos los combates serán con contrincantes de similar nivel y disciplina.


Data/Fecha: 08-04-2010 19:00
Lloc/Lugar: Casal Jaume I de Cullera
Organitza/Organiza: Assemblea de Joves de Cullera


Atención: La localización del evento en el cartel está incorrecta, la correcta es el Casal Jaume I de Cullera.