dijous, 3 de desembre del 2009

UN GIJONÉS DETENIDO POR ENALTECIMIENTO DEL TERRORISMO

Un joven de 29 años, que responde a las iniciales A.O.R., ha sido detenido hoy en Gijon como presunto responsable de varios mensajes "humillantes" volcados en una red social de internet en los que justificaba también la muerte en atentado terrorista de dos guardias civiles en Calviá (Baleares).

La detención del joven, que está acusado de un delito de enaltecimiento del terrorismo, se ha llevado a cabo a las 13:30 horas de hoy por parte de agentes del Subgrupo de Ciberterrorismo de la Guardia Civil, con sede en Madrid.

Fuentes del Instituto Armado han informado que esta detención se ha llevado a cabo en el marco de la denominada "Operación Arpón" y que la actuación se enmarca en la diligencias previas que se siguen en el Juzgado Central de Instrucción número 4 de la Audiencia Nacional.

Al parecer, el detenido hizo varios comentarios en una red social de internet en los que se mofaba de los dos guardias civiles asesinados por ETA en el atentado terrorista cometido el pasado 30 de julio en Calviá, y en los que "justificaba" la acción llevada a cabo por la banda terrorista, según las mismas fuentes. EFE

http://www.lne.es/gijon/2009/12/01/gijones-detenido-enaltecimiento-terrorismo/841981.html?pCom=3#EnlaceComentarios

____________________________________________________________

URXENTE URXENTE SOFITU DENUNCIA LA DETENCION POLA GUARDIA CIVIL DE ESPAÑA DE MOZU INDEPENDENTISTA ASTURIANU

SOFITU denuncia la detención del mozu independentista asturianu A.O.R. de 29 años y vecín de xixón, pol cuerpu de la Guardia Civil de españa acusáu d´alcuerdu cola llegalidá española d´un delitu "d´enaltecimientu del terrorismu", polo que dende esta organización llamamos a facer una concentración mañana día 2 d´avientu a les 20 hores na sindical de xixón, pa mostrar la nuesa refuga pol secuestru d´esti ciudadanu asturianu.
PUXA ASTURIES LLIBRE Y SOCIALISTA!
PUXA LA LLUCHA!
http://www.glayiu.org/?accion=ver&tipo=noticia&id=10538
_____________________________________________________________

Deteníu en Xixón un xoven acusáu d'enaltecimientu del terrorismu por comentarios nuna rede social

El xixonés ta acusáu de "enaltecimientu del terrorismu" y foi treslladáu a Madrid onde mañana prestará declaración n'Audiencia Nacional.

La Guardia Civil detuvo esti martes a A.O.R, un mozu independentista de 29 años, en Xixón como presuntu responsable de delles opiniones nuna rede social d'internet, que seríen "humillantes" y nos que, según esti cuerpu policial español, "xustificaba" l'atentáu que causó la muerte de dos guardias civiles en Calviá (Baleares) en xunetu.

La detención del xoven, acusáu d'un delitu d'enaltecimientu del terrorismu, foi a les 13:30 hores y ficiéronla axentes del Subgrupu de Ciberterrorismu de la Guardia Civil, con sede en Madrid. La detención, según la propia Guardia Civil, enmárcase dientro de la denomada "Operación Arpón" y nes dilixencies previes que se siguen nel Xulgáu Central d'Instrucción númberu 4 de l'Audiencia Nacional española. Según pudo saber InfoAsturies, A.O.R foi treslladáu a Madrid y demientres la mañana de güei prestará declaración énte un xuez na Audiencia Nacional.

Nes noticies que vienen distribuyendo delles axencies, nes que se cita como fonte una nota de prensa de la Guardia Civil, nun s'especifiquen los comentarios que supuestamente A.O.R asoleyó nuna rede social que tampoco se cita y namás se diz que en dellos comentarios "se mofaba" de los dos guardies civiles asesinados por ETA, y nos que "xustificaba" la aición.

Concentración en Xixón

Dende'l muerganismu antirrepresivu Sofitu denunciaron la detención del mozu independentista y ficieron un llamáu a facer una concentración güei 2 d´avientu a les 20:00 hores na Casa Sindical de Xixón "pa mostrar la nuesa refuga pol secuestru d´esti ciudadanu asturianu".

http://www.infoasturies.net/index.php?option=com_content&view=article&id=6235:deteniu-en-xixon-un-xoven-acusau-denaltecimientu-del-terrorismu-por-comentarios-nuna-rede-social&catid=42:represion&Itemid=63